Reparatie

Een defecte installatie? Neem contact met ons op.

Wat kenmerkt reparatie

Storing?

Snel een monteur op uw locatie.

Inzicht in de status van uw installatie

Directe communicatie met het team waardoor problemen adequaat worden opgelost.

Merkonafhankelijk

Wij repareren alle merken gevelonderhoudsinstallaties.

Reparatie van alle merken gevelonderhouds- installaties

In geval van een storing komen wij bij u langs om het probleem te verhelpen. Een onderdeel dat niet meer te repareren is, wordt uiteraard vervangen. Na de reparatie van uw gevellift, gevelladder of de vervanging van uw persoonlijke beschermingsmiddelen, bent u weer van veiligheid verzekerd.

Veiligheid staat voorop

Het is onveilig om een defecte gevellift of gevelladder te gebruiken of in gebruik te nemen. Daarom mag de installatie niet gebruikt worden bij een storing of defect. Doordat wij bijhouden wat de leeftijd van een installatie is en wanneer er revisies of modificaties hebben plaatsgevonden, zijn wij in staat preventief onderhoud uit te voeren.

Onze monteurs beschikken over de juiste kennis en ervaring en werken altijd volgens de geldende normen en richtlijnen. Zo garanderen wij uw en onze veiligheid.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen of bel ons informatienummer:

085 - 020 75 00

Ik ben geen klant maar heb wel een storing. Kan ik bij Gevelliften.nl terecht?

U kunt zeker bij Gevelliften.nl terecht. Na een schriftelijke opdracht zal een van onze monteurs de storing proberen te verhelpen. Vervolgens zullen we de mogelijkheden van verdere samenwerking met u bespreken. Zonder gedegen onderhoud loopt u namelijk een groot risico op storingen en daarmee ook op onveilige situaties voor gebruikers. Dit wensen wij te voorkomen.

Kan ik mijn gevellift veilig gebruiken?

Uw gevellift is veilig te gebruiken wanneer deze het afgelopen jaar is onderhouden door een  gerenommeerde partij en is goedgekeurd door een onafhankelijke keurende instantie. Wanneer dit niet het geval is kunt u contact met ons opnemen.

Voeren jullie ook keuringen uit?

Nee, we voeren zelf geen keuringen uit. Dit wordt gedaan door een onafhankelijke geaccrediteerde instantie. We kunnen de keuring wel voor u regelen. Wij begeleiden u bij het hele proces van de keuring. Onder assistentie van een van onze monteurs, zorgen wij voor de keuringsmeester, de rapportage en het certificaat na keuring. Zo weet u zeker dat u geen stap in dit proces overslaat.

Waar vind ik documentatie over mijn gevellift?

De bedieningshandleiding kunt u meestal vinden in het registerkastje in de ruimte die toegang heeft tot het dak. Hier vindt u ook het logboek van de uitgevoerde werkzaamheden.

Welke eisen worden gesteld aan de gebruiker van mijn gevellift?

De gebruiker dient van tevoren de gebruikershandleiding te hebben gelezen en begrepen. Wanneer nodig kan onze servicemonteur een extra instructie geven. Daarnaast moet de gebruiker altijd goedgekeurde Persoonlijk Beschermingsmiddelen (PBM) dragen. Deze kunnen door de gebruiker zelf worden meegenomen of, indien aanwezig, kan er gebruik worden gemaakt van de PBM op locatie.

Wij kunnen ook PBM leveren en jaarlijks keuren.

Gevelliften.nl B.V.

Vendelier 77
3905 PD Veenendaal

Informatie

KVK: 73.35.48.05
BTW nr: 85.94.81.001.B01
IBAN: NL48RABO0341229962
BIC/SWIFT: RABONL2U

E-mailadres

info@gevelliften.nl

Algemeen telefoonnummer

085 - 020 75 00

Bel voor storingen

085 - 020 75 55